ÜRETİM VE YÖNETİM

YENİ YATIRIM

Daha yüksek standartlara ve kapasiteye ulaşmak için gelişmiş yeni teknolojilere sahip yeni bir yatırıma başlanmış durumdadır ve üretime yakın bir dönemde bu yeni tesiste devam edilecektir.

YENİ YATIRIM

GELECEK HEDEF

Selga yeni yatırımıyla birlikte global pazarlarda önemli üreticilerinden biri olma iddiasını daha da ileriye götürmeyi hedeflemektedir.

GELECEK HEDEF

İHRACAT KAPASİTESİ

Halen ürünlerin tamamı 14 ülkeye ihracat edilmektedir. Yüksek gelir seviyesine sahip Kuzey Avrupa ülkelerinde yaşayan erkek nüfusun yaklaşık % 40 kı Selga tarafından üretilen ürünleri giymektedir.

İHRACAT KAPASİTESİ

ÜRETİM KAPASİTESİ

Selga global pazarlarda yer alan 9 ünlü markaya yıllık toplam 2.8 milyon adet "Private Label" iç giyim üretimi gerçekleştirmektedir.

ÜRETİM KAPASİTESİ

SÜREÇ YÖNETİMİ

Gerçekleşen süreçler genelde : Markayla işbirliğini kurmak, ürün konseptini belirlemek, geliştirmek, planlamak, üretmek ve müşteriye teslim etmekle birlikte son bulur.

SÜREÇ YÖNETİMİ

ÜRÜN GELİŞTİRME

Ürüne ait özellikler ve tanımlamalar belirlenerek alternatifli konseptler yaratılmaktadır. Bunların detaylandırılması sonrası prototip ve 3D çizimler oluşturularak üretime hazır hale getirilmektedir.

ÜRÜN GELİŞTİRME

PLANLAMA

Seçilen ürün için görselik, fonksiyonellik ve malzeme cinsine göre kapsamlı bir üretim yöntemi belirlenmekte ve ardından seri üretime geçilmektedir.

PLANLAMA

SERİ ÜRETİM

Üretimde yer alan otomasyon sistemi dijital verilerle birlikte uzman kişilerce yönetilir. Amaç, daha yüksek standartlarda, düşük maliyetlerde ve hızlı sonuçlar elde etmektir.

SERİ ÜRETİM

EĞİTİM

Değişimin getirdiği yenilikçi anlayışları şirket içinde daha etkin olabilmesini sağlamak adına her bir departmana dönük farklı eğitim modelleri uygulanmaktadır.

EĞİTİM

ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME

"Tasarım Geliştirme" bölümü başta olmak üzere her aşamada gerçekleşen inovasyon çalışmalarıyla geleceğin gereksinimlerini karşılayacak yeni nesil ürünler yaratılmaktadır.

ARAŞTIRMA VE GELİŞTİRME

LOJİSTİK

"Fast Fashion" markasının en önemli beklentisi ürünün dünyadaki satış noktalarına zamanında teslim edilmesidir. Bunu gerçekleştiren son halka ise ihracaat ve lojistik departmanıdır.

LOJİSTİK

PAZARLAMA ORGANİZASYONU

Teslimatla birlikte çoğu şey bitmiş gözükür. Aslında Selga için herşey yeniden başlar. Pazarlama ve satış departmanı dünyanın belli noktalarındaki müşterileriyle iletişime geçer ve tüm süreci yeniden başlatır.

PAZARLAMA ORGANİZASYONU